PPS-DIAFILM LETÖLTÉS MÓDJA:
KÉPRE JOBB KLIKK, LINK MENTÉSE MÁSKÉNT, KIJELÖLÖD A LETÖLTÉS HELYÉT ÉS MENTÉS, VAGY "data" JELZÉSSEL /A CÍMBEN/: BAL KLIKK, S AZ ELŐJÖTT OLDALON LASSÚ LETÖLTÉS
EZUTÁN HA MEGNÉZED, SZEBBNÉL, SZEBB DIAFILMEKET LÁTSZ ZENÉVEL.

MAGAMRÓL:

magamról:
BUDAPESTEN SZÜLETTEM, MAGYARORSZÁG F
OVÁROSÁBAN. 73 ÉVES VAGYOK. EGY LÁNYOM, EGY FIAM ÉS ÖT UNOKÁM VAN. ÉLETEM KÖZÉPPONTJA A CSALÁD . LEGFONTOSABB A SZERETET, EZÉRT A MOTTÓM:”Szeressük egymásT GYEREKEK”.

VENDÉGLÁTÓNÁL DOLGOZTAM, MINT ÜZLETVEZETŐ 33 ÉVIG. MOST MÁR NYUGDÍJAS VAGYOK,

SZERETEM A KERTEMBEN ÉS A HÁZAMBAN A VIRÁGOKAT. EGÉSZSÉGI ÁLLAPOTOM NEM A LEGJOBB, EZÉRT SOKAT VAGYOK AZ INTERNETEN ÉS A PPS-DIÁKKAL JÁROM BE A VILÁGOT. EZEKET PRÓBÁLOM MOST BEMUTATNI NEKTEK. Sok diát az internetről töltök le.

NAPOK ÓTA MÁR ÉN IS KÉSZÍTEK PPS-T, AZOKAT IS IDE TESZEM FEL, KB. NAPONTA EGYET.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Je suis née à Budapest, dans la capitale de la Hongrie. Mon age est de 73 ans. J´ai une fille, un fils et cinq petits-enfants. C´est ma famille qui se situe dans le centre de ma vie. La plus importante chose est l'amour, l'amitié, c'est pourquoi ma devise est: Aimons-nous enfants l'un á l'autre! Pendant 33 ans j'ai travaillé dans la hotellerie. comme directrice, et il y a quelques années j'ai pris ma retraite.

J'aime beaucoup les fleurs dans mon jardin et dans ma maison. Mon état de santé n'est pas la meilleure, ainsi je suis fréquemment sur le net et avec mes diaporamas-pps je parcours le monde entier et maintenant je tente á vous les montrer.


Born in Budapest, Hungary's capital. I'am 73 years old. I have a daughter, a son and five grandchildren. My family is standing int he center of my life. The most important thing is the loving kindness, so my motto is: "Children love each other!"

During 33 years I worked in the host industry as managing director, I'am now retired.

I'am fond of flowers in my garden and in my house as well.

The status of my health is not the best, therefor I'am spending a lot of time on the internet, with my pps I'am travelling through the whole world. Actually I try to show you my diaporamas-pps.


Szeretettel:

Szeretettel:

2010. május 30., vasárnap

PPS. Villes du Monde en HDRI_FESCH2009

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése